Akcesoria samochodowe sklep
Motoryzacja w czasie ekologii – jakie auto hybrydowe wybrac ?

Posts Tagged ‘Wynajem autokarów’

Pneumatyczna pompa zasilająca

Posted in Uncategorized  by admin
October 14th, 2016

Wymaganą szczelność uzyskuje sie dzięki wysokiej gładkości powierzchni zaworków. Płytki zaworków i przepony powinny być odporne na działanie podwyższonych temperatur, co najmniej do 80 oc.

Pneumatyczna pompa zasilająca stanowi z reguły osprzęt dwusuwowego silnika gaźnikowego o wstępnym sprężaniu mieszanki w skrzyni korbowej. Górny człon takiej pompy nie różni się niczym od gornego członu mechanicznej pompy zasilającej. Do napędu pompy pneumatycznej wykorzystuje się zmiany ciśnienia w skrzyni korbowej silnika dwusuwowego. Pompa pneumatyczna jest osadzona na kadłubie silnika, a przestrzeń pod przeponą ma stałe polaczenie z wnętrzem skrzyni korbowej. [przypisy: Wynajem autokarów, stojaki rowerowe, beton architektoniczny ]

Podczas zasysania mieszanki do skrzyni korbowej panuje w niej podciśnienie, co powoduje odkształcenie przepony, a tym samym zassanie paliwa do pompy. Paliwo jest tloczone do gaźnika w okresie prostowania sie przepony pod naciskiem rozprężającej się sprężyny, kiedy w skrzyni korbowej panuje niewielkie nadciśnienie, czyli podczas każdorazowego przepłukiwania cylindra (napełniania go mieszanką).

Tłoczkowa pornpa zasilająca. Układ zasilania samochodowego silnika wysokoprężnego wyposażony jest przeważnie w tłoczkową pompę zasilającą o napędne mechanicznym. Pompa taka stanowi najczęściej osprzęt pompy wtryskowej i osadzona jest na jej korpusie.

Kiedy rozprężająca Się Sprężyna powrotna tłoczka przesuwa go w kierunku krzywki mimośrodowej, do komory pompowania jest zasysana pewną ilość paliwa. Jednocześnie paliwo znajdujące się po drugiej stronie tłoczka (w tzw. zasobniku) jest wypychane do przewodu prowadzącego do pompy wtryskowej. Podczas suwu roboczego tłoczek przesuwa się pod naciskiem krzywki napędowej, a paliwo jest wypychane z komory pompowania kanałem wyrównawczym na drugą stronę tłoczka. Tloczenie paliwa do pompy wtryskowej odbywa Się wiec tylko pod naciskiem sprężyny powrotnej tłoczka, dzięki czemu w przewodzie zasilającym utrzymuje się stałe nadciśnienie. Podczas pracy pompy długość suwów tłoczka nie zależy od długości skoków

popychacza, lecz jedynie zasilająca BOSCH Od ilości paliwa Odpływającego do pompy wtryskowej, Jeśli silnik pracuje z dużym obciążeniem, to skoki tłoczka są stosunkowo długie, a w razie małego obciążenia odpowiednio krótsze. Natomiast popychacz wykonuje zawsze Skoki jednakowej długości, ponieważ zależą one jedynie od wysokości krzywki napędowej. Elektryczna pompa zasilająca tłoczy paliwo dzięki oddziaływaniu zwory elektromagnesu na przeponę lub tłoczek. Elektryczna pompa paliwa, w odróżnieniu od mechanicznej lub pneumatycznej, utrzymuje określone ciśnienie tłoczenia w przewodzie zasilającym przez cały okres włączenia zapłonu, a wiec również i wówczas, kiedy silnik jeszcze nie pracuje np. przed rozruchem.

Comments Off on Pneumatyczna pompa zasilająca

Posts Tagged ‘Wynajem autokarów’

Pneumatyczna pompa zasilająca

Posted in Uncategorized  by admin
October 14th, 2016

Wkłady komorowe. Na wzmiankę zasługują filtry z wkładami komorowymi, opracowane przez firmę Bosch. Paliwo doprowadzane do wnętrza obudowy filtru wpływa przez filtru komorowego BOSCH. Wycięcia w płytkach odległościowych do wnetrza płaskich komór wlotowych utworzonych przez sączki tarczowe i płytki odległościowe.

Aby zmniejszyć szybkość zamulania się wkładu często osłania się go sączkiem powierzchniowym z gęstego płótna. Filtru komorowego z wkładem nieosłoniętym nie zaopatruje się w korek spustowy w dnie obudowy, ponieważ zanieczyszczenia nie gromadzą się na dnie obudowy, lecz w komorach wkładu, a więc nie zachodzi potrzeba spuszczania oleju. Małych wkładów komorowych nie osłania się sączkami powierzchniowymi, ponieważ z uwagi na małą czynną powierzchnię szybko ulegają one zamulaniu.

Filtr dokładnego oczyszczania jest zwykle zaopatrzony we wkręt odpowietrzający, a często również i w zawór przelewowy ograniczający ciśnienie tłoczenia paliwa do pompy wtryskowej. [przypisy: Wynajem autokarów, stojaki rowerowe, beton architektoniczny ]

Do przetłaczania paliwa ze zbiornika do urządzenia dawkującego, a wiec gaźnika lub pompy wtryskowe), służy pompa zasilająca, napędzana najczęściej mechaniczne lub rzadziej elektrycznie. Czterosuwowe silniki gaźnikowe wyposaża się przeważnie w mechaniczne pompy przeponowe lub elektryczne, a dwusuwowe silniki gaźnikowe w przeponowe pompy pneumatyczne.

Pompy mechaniczne napędzane są zwykle przez krzywkę wału rozrządu silnika lub krzywkę wałka kułaczkowego pompy wtryskowej. Miejsce wbudowania pompy mechanicznej zależy przede wszystkim od konstrukcji silnika. Pompa zasilająca tłocząca benzynę powinna być możliwie skutecznie izolowana cieplnie od silnika i zainstalowana w miejscu zapewniającym dość intensywne jej chłodzenie. Nagrzewanie się pompy zasilającej podczas pracy silnika może bowiem powodować niedomagania w działaniu układu zasilania, w wyniku tworzenia się korków parowych w jej komorach.

Przeponowa pompa zasilająca. Krzywka napędzająca zmusza dźwignię do wykonywania ruchów wahadłowych. Ruchy dźwigni powodują odkształcanie sie elastycznej przepony. Podczas uginania się przepony w przestrzeni wypełnionej paliwem powstaje podciśnienie wskutek czego sączek do komory wylotowej paliwo wypływa szczelinami w płytce nego i dalej do pompy wtryskowej. Jeżeli silnik pracuje z małym obciążeniem, pobór paliwa jest niewielki, wskutek czego odkształcona przepona prostuje się tylko częściowo, a cięgło dźwigni napędowej wykonuje bardzo krótkie ruchy posuwisto-zwrotne. Natomiast podczas dużego poboru paliwa sprężyna może prawie zupełnie rozprostowywać przeponę

Comments Off on Pneumatyczna pompa zasilająca

« Previous Entries