Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Urządzenie FUELCHARGER M-3

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Urządzenie BOSCH do silnika czterosuwowego kompletowane w rozmaitych wersjach układem połączeń, działaniem i wykonaniem podzespołów przypomina typowe urządzenie BOSCH do silnika wysokoprężnego. Urządzenie składa się z odpowiedniej liczby niezależnych układów wtryskowych, z których każdy zasila inny cylinder silnika, Wszystkie sekcje tłoczące umieszczone są we wspólnej Obudowie i tworzą pompe wtryskową — czterosekcyjną (np. silnika VANWALL lub BORGWARD), sześciosekcyjną (np. silniki DAIMLER-BENZ 300 — różne modele) lub ośmiosekcyjną (np. silnika DAIMLER-BENZ 2,5 1).

Działanie układów wtryskowych, budowa sekcji tłoczących oraz wtryskiwaczy — jak w urządzeniu wtryskowym do silnika dwusuwowego.

Dawkowaniem omawianego urządzenia steruje podciśnieniowy regulator obrotów, odpowiednio do chwilowego podciśnienia w rurze ssącej, w przestrzeni za przepustnicą. [hasła pokrewne: Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko, wypożyczalnia samochodów gdynia ]

Pedał przyspieszenia służy tylko do uchylania i przymykania przepustnicy dławicy nastawnej. Regulator obrotów wyposażony jest w urządzenie biegu jałowego oraz wyrównywacz korygujący dawkowanie w zakresie częściowych obciążeń silnika. Ponadto niektóre regulatory obrotów są zaopatrzone w’ dodatkowe urządzenia samoczynnie regulujące  dawkowanie w zależności od ciśnienia i temperatury powietrza zasysanego przez silnik z otoczenia. W razie niekorzystnego położenia zbiornika paliwa (np. zbyt daleko od silnika) stosuje się pomocniczą elektryczną pompę zasilającą. Wzbogacanie mieszanki na okres uruchamiania silnika umożliwia urządzenie rozruchowe o ręcznym sterowaniu.

Urządzenie FUELCHARGER M-3, do silnika czterosuwowego, w ograniczonym zakresie stosowano w rozmaitych wersjach jako osprzęt silników samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Typowa instalacja zasilania M-3 pracuje podobnie jak omówione powyżej urządzenie BOSCH, lecz różni się od niego konstrukcją pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy.

Sekcje tłoczące niezależnych układów wtryskowych zasilających poszczególne cylindry silnika znajdują się we wspólnej obudowie, przy czym ich cylinderki rozmieszczone są w układzie walcowym. Na uwagę zasługuje brak sprężyn

Tags: , ,

Comments are closed.