Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Urządzenie KUGELFISCHER

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Dawkowanie sekcji tłoczących jest korygowane przez czujnik ciśnienia barometrycznego, a w okresie nagrzewania silnika dodatkowo przez elektromagnetyczne urządzenie wzbogacające, którego termostat reaguje na temperaturę w okresie włączenia rozrusznika, jeżeli temperatura nie przewyższa około 35 oc, urządzenie wydatnie wzbogaca mieszankę. Wówczas przekaźnik rozruchowy zasila elektromagnes rozruchowy, który umożliwia wytryskiwanie dwuotworkowy rozpylacz do wnętrza rury ssącej paliwa tłoczonego przez elektryczną pompę zasilającą.

Wtryskiwacze silnika DB 230SL Są wbudowane w głowicy cylindrów i rozpylają paliwo w kanałach ssących podczas suwów ssania. Ciekłe paliwo przenika częściowo do komór spalania, co stanowi zasadniczą różnicę w porównaniu z innymi wersjami urządzeń BOSCH pośredniego działania. [patrz też: wypożyczalnia aut warszawa, wypożyczalnia przyczep warszawa, wypożyczalnia samochodów ]

Urządzenie CITROEN pośredniego działania jest przeznaczone do wtryskowego zasilania benzyną silnika o komorach spalania z wnękami wirowymi (do samochodu ciężarowego). Wtryskiwacz rozpyla paliwo w kanale ssącym bezpośrednio przed zaworem ssącym, dzięki czemu do cylindra napływa niejednorodna mieszanka o stosunkowo znacznej zawartości ciekłego jeszcze paliwa.

Paliwo ze zbiornika zasysa pompa zasilająca, która tłoczy je do jednosekcyjnej pompy wtryskowej z rozdzielaczem kierującym odmierzone już dawki paliwa do poszczególnych wtryskiwaczy. Chwilowe dawkowanie jest sterowane przez hydrauliczny regulator obrotów, w zależności od obciążenia i prędkości biegu silnika. Dawkowanie koryguje czujnik ciśnienia barometrycznego.

Urządzenie KUGELFISCHER (lub SCHAFER) pośredniego działania jest przeznaczone do wtryskowego zasilania benzyną silnika o umiarkowanej pojemności skokowej (do samochodu osobowego). Poszczególne cylindry silnika są zasilane przez niezależnie działające układy wtryskowe, których sekcje tłoczące mieszczą się we wspólnej obudowie, tworząc wraz z mechanizmami napędu i sterowania pompe wtryskową o układzie rzędowym.

Paliwo ze zbiornika zasysa zębata pompa zasilająca (o wydajności około 60 litrów/godz, napędzana przez silnik elektryczny) i tłoczy je do komory przelewowej pompy wtryskowej, skąd nadmiar paliwa odpływa z powrotem do zbiornika. Zanieczyszczenia zawarte w paliwie są wychwytywane przez wkładki filtrujące w zbiorniku  paliwa i w króćcu ssącym pompy zasilającej, przez filtr paliwa z wkładem papierowym oraz przez wkładkę filtrującą w pompie wtryskowej.

Tags: , ,

Comments are closed.