Search
Polecamy rowniez:
Przeczytaj też:
Urządzenie wzbogacające, zespolone z głównym układem dozującym, wyróżnia się tym, że paliwo w zwykłych warunkach pracy silnika dopływa do głównego rozpylacza przez dwie dysze wbudowane szeregowo. Wskutek całkowitego uchylenia przepustnicy otwiera się zawór oszczędzacza, dzięki czemu paliwo natrafia na swej drodze tylko na jedną dyszę i w znacznie większej ilości wydostaje z rozpylacza. Urządzenie wzbogacające […]
Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków […]
Ogniwa wykonane są ze staliwa manganowego, odpornego za ścieranie. Przekładnia stożkowa służy do przenoszenia napędu od silnika elektrycznego na łańcuch wybierakowy. Całkowite przełożenie przekładni jest tak dobrane, że łańcuch porusza sie z prędkością 2 m/s. Pierwszy stopień redukcji obrotów uzyskuje się na przekładni łańcuchowej. Koło małe jest osadzone na wale silnika elektrycznego, a koło duże […]