dakol dębica

Wydajność pompy zasilającej silnika

Wskutek włączenia zapłonu prąd zaczyna płynąć przez uzwojenie cewki i, w wyniku oddziaływania jej pola magnetycznego, tłok zostaje ściągnięty ku dołowi, z przezwyciężeniem oporu sprężyny. Ponieważ główka stalowego tłoka wysuwa się z obszaru działania trwałego magnesu, Opada on w dół pozwalając na rozwarcie się styków przerywacza i przerwanie przepływu prądu przez uzwojenie cewki. Powoduje to zaniknięcie pola magnetycznego i ściśnięta sprężyna wypycha tłok do góry, aż do chwili ponownego zwarcia styków. Zaworki grzybkowe, ssący i tłoczący, osadzone są w osi stalowego tłoka, któr...

Więcej »

Filtry paliwa

Przewody paliwa prowadzi się możliwie daleko od silnie rozgrzewających się elementów, jak np. tłumika lub rury wydechowej. Istotne to jest zwłaszcza dla silników benzynowych. Wskutek nagrzewania się przewodu, w jego wnętrzu łatwo parują lekkie frakcje paliwa, w następstwie czego tworzą się korki gazowe, utrudniające prawidłowy dopływ paliwa do gaźnika lub pompy wtryskowej. Przewody paliwa zawiesza się w sposób zapobiegający ich drganiu lub ocieraniu się o wystające elementy, ponieważ w innym przypadku szybko następuje miejscowe uszkodzenie przewodu wskutek zmęczenia materiału lub przetarcia. [więc...

Więcej »

Termostarter

Oddziaływanie zasysacza podczas pracy silnika jest bardzo szkodliwe, ponieważ do cylindrów wraz z mieszanką przedostają się kropelki ciekłego paliwa i osiadają na gładzi zmywając z niej olej. Wzbogacanie mieszanki w okresie rozruchu jest złem koniecznym i w miarę możności powinno trwać jak najkrócej. Pozostawienie włączonego zasysacza po uruchomieniu silnika powoduje w krótkim czasie znaczne zużycie gładzi cylindrów i pogorszenie jakości oleju silnikowego, rozcieńczanego przez paliwo ściekające do skrzyni korbowej. Aby temu zapobiec, stosuje się coraz częściej urządzenie samoczynnie wyłączające...

Więcej »

Sprawa 34-1993: Mięsak Kaposiego

Kompensacja za pomocą urządzenia pneumatycznego jest o wiele korzystniejsza niż przy użyciu urządzenia mechanicznego, ponieważ skład mieszanki zależy nie tylko od uchylenia przepustnicy, ale i od podciśnienia w rurze ssącej, czyli zmienia się zależnie od prędkości biegu silnika — również i podczas stałego uchylenia przepustnicy. Wadą pneumatycznego sterowania Jest skłonność tłoczka do zacierania się w cylinderku. Do kompensowania składu mieszanki przez regulowanie dopływu paliwa stosuje się niekiedy zespół z kilku dysz paliwa, odsłanianych kolejno w miare uchylania przepustnicy, np, przez suwa...

Więcej »
http://www.grzejnikidekoracyjne.edu.pl 751#g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna ,