aston martin vantage v12 s

Gaźnikowe silniki średniej lub wysokiej klasy

Urządzenie wtryskowe cechuje znacznie mniejsza bezwładność działania niż gaźnik; w razie zmiany nacisku wywieranego na pedał przyspieszenia urządzenie wtryskowe zwiększa lub zmniejsza dawkowanie paliwa już po upływie około 0,02 sekundy, podczas gdy skład mieszanki wytwarzanej przez gaźnik zaczyna się zmieniać dopiero po upływie 0,3. . .0,4 sekundy, — łatwość rozruchu silnika w niskiej temperaturze otoczenia; rozpylanie paliwa przez wtryskiwanie zapewnia wysoka jednorodność mieszanki bez względu na temperaturę powietrza ; dzięki temu rozruch silnika zasilanego wtryskowo jest łatwy i szybki, nawe...

Więcej »

Systemy zasilania

Silnik dwuwałowy z wydzieloną turbiną napędową (1956 r.). Promieniowa sprężarka jednostopniowa napędzana jest przez jednostopniową turbing osiową. Jedna kątowa komora spalania. Turbina napędowa osiowa jednostopniowa. Spaliny wytwarzane w jednej dzbanowej komorze spalana przepływają do jednostopniowej turbiny wysokiego ciśnienia napędzającej sprężarkę wysokiego ciśnienia. Duża ilość tlenu zawartego w spalinach pozwala na przeprowadzenie ponownego spalania w międzystopniowej komorze spalania, skąd spaliny o podwyższonej temperaturze przepływają do jednostopniowej osiowej turbiny napędowej, a następnie ...

Więcej »

Gaźnik ROCHESTER 4 GC

Wskutek znacznego wzrostu obciążenia silnika zaczyna działać 11 stopień gaźnika. W okresie wciskania pedału przyspieszenia do oporu pracują oba stopnie, przy czym w każdym układzie I stopnia otwiera się zawór oszczędzacza sterowany pneumatycznie. Włączenie się oszczędzacza powoduje zwiększony dopływ paliwa do studzienek emulsyjnych I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4 GC ma jedną tłoczkową, sterowaną mechanicznie, pompe przyspieszającą, wbudowaną po stronie zasilania I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4GC ma dwie komory pływakowe. Przestrzenie nad poziomem paliwa w komorach pływakowych połączone są kanalikami z ...

Więcej »

Zapalenie oskrzeli wlóknikowe

Nastawna dławica regulatora obrotów zaopatrzona jest w rozpylacz, który rozprasza wewnątrz rury ssącej olej silnikowy, dopływający pod umiarkowanym nadciśnieniem z układu smarowania pompy wtryskowej. Powietrze zasysane do cylindrów unosi ze soba kropelki oleju, dzięki czemu uzyskuje się dośc skuteczne smarowanie gładzi cylindrów, podobnie jak w razie smarowania mieszankowego. Wtryskiwacze omawianego urządzenia działają identycznie jak wtryskiwacze o rozpylaczach zamkniętych, stosowane w osprzęcie silników wysokoprężnych. Ze względu na kierunek ruchu iglicy rozpylacza podczas rozpoczynania się wtryskiwania ...

Więcej »
http://www.qmed.com.pl 751#g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna ,