porsche gt2 911

Ogniwa

Ogniwa wykonane są ze staliwa manganowego, odpornego za ścieranie. Przekładnia stożkowa służy do przenoszenia napędu od silnika elektrycznego na łańcuch wybierakowy. Całkowite przełożenie przekładni jest tak dobrane, że łańcuch porusza sie z prędkością 2 m/s. Pierwszy stopień redukcji obrotów uzyskuje się na przekładni łańcuchowej. Koło małe jest osadzone na wale silnika elektrycznego, a koło duże — na tulei wałka sprzęgła. Sprzęgło spełnia role zabezpieczenia napędu przed przeciążeniem. Drugi stopień redukcji uzyskano na przekładni kół stożkowych. Koło zębate ma siedem zębów i...

Więcej »

Urządzenie FUELCHARGER M-3

Urządzenie BOSCH do silnika czterosuwowego kompletowane w rozmaitych wersjach układem połączeń, działaniem i wykonaniem podzespołów przypomina typowe urządzenie BOSCH do silnika wysokoprężnego. Urządzenie składa się z odpowiedniej liczby niezależnych układów wtryskowych, z których każdy zasila inny cylinder silnika, Wszystkie sekcje tłoczące umieszczone są we wspólnej Obudowie i tworzą pompe wtryskową — czterosekcyjną (np. silnika VANWALL lub BORGWARD), sześciosekcyjną (np. silniki DAIMLER-BENZ 300 — różne modele) lub ośmiosekcyjną (np. silnika DAIMLER-BENZ 2,5 1). Działanie układów wtryskowych,...

Więcej »

Rozruch silnika

Dopływające do rozpylacza paliwo dozuje dysza biegu jałowego. Do kanału dopływa od góry powietrze i paliwo,  co zapewnia wytwarzanie się emulsji paliwowo-powietrznej jeszcze przed rozpyleniem paliwa oraz przerywanie rozpylania paliwa z chwilą zaniku podciśnienia w sąsiedztwie przepustnicy (zatrzymania silnika), kiedy to według zasady syfonu paliwo mogłoby nadal wypływać samoczynnie z rozpylacza. Skład i ilość emulsji paliwowo-powietrznej, tworzącej się w razie całkowitego przymknięcia przepustnicy, zależy od ustawieni. W takim przypadku, jeżeli silnik pracuje z umiarkowanym obciążeniem, poziom paliwa w studz...

Więcej »

trabki sluchowe

Wymaganą szczelność uzyskuje sie dzięki wysokiej gładkości powierzchni zaworków. Płytki zaworków i przepony powinny być odporne na działanie podwyższonych temperatur, co najmniej do 80 oc. Pneumatyczna pompa zasilająca stanowi z reguły osprzęt dwusuwowego silnika gaźnikowego o wstępnym sprężaniu mieszanki w skrzyni korbowej. Górny człon takiej pompy nie różni się niczym od gornego członu mechanicznej pompy zasilającej. Do napędu pompy pneumatycznej wykorzystuje się zmiany ciśnienia w skrzyni korbowej silnika dwusuwowego. Pompa pneumatyczna jest osadzona na kadłubie silnika, a przestrzeń pod przeponą ma...

Więcej »
http://www.chorobynerek.com.pl 751#focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy ,