scenic otomoto

Lata powojenne firmy Toyota.

width=300Firma Toyota to w Polsce synonim drogiego, świetnie wykonanego i bezawaryjnego auta. Do dzisiaj możemy spotkać modele, które pomimo pełnoletności, sprawują się świetnie i nie mają śladu rdzy. Niewiele osób wie jednak, że firma Toyota po drugiej wojnie światowej ledwo wiązała koniec z końcem. Japonia po wojnie była w słabej sytuacji finansowej, a firmy motoryzacyjne były w szczególnym narażeniu na bankructwo. Rząd chciał jak naj...

Więcej »

Poziom paliwa w komorze pływakowej

Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków pracy silnika. Komora pływakowa i mechanizm pływakowy. Budowa komory pływakowej zależy od sposobu doprowadzania paliwa do gaźnika. W nowoczesnym gaźniku krócie...

Więcej »

Działanie turbiny

Sprężarkę w samochodowym silniku turbospalinowym napędza z reguły turbina jednostopniowa. Turbina napędowa jest jedno- do pięciostopniową turbiną osiowa lub jednostopniową turbiną promieniową o przepływie dośrodkowym, tzw. turbiną dośrodkową. Zastosowanie dwóch turbin dośrodkowych lub wielostopniowej turbiny dośrodkowej zmusza do niekorzystnego ksztaltowania kanału łączącego obydwie turbiny lub też poszczególne stopnie jednej turbiny. Przy mocy mniejszej niż 300 KM turbina dośrodkowa jest korzystniejsza od osiowej, zwłaszcza pod względem sprawności, kosztów wytwarzania i możliwości uzyskiwania...

Więcej »

W blonie podsluzowej znajduje sie splot nerwowy Meissnera oraz przebiegaja naczynia krwionosne i chlonne

Urządzenie BOSCH pośredniego działania różni się od urządzenia BOSCH bezpośredniego działania w zasadzie tylko sposobem wbudowania wtryskiwaczy, które rozpylają paliwo w kanałach ssących poszczegolnych cylindrów a nie w komorach spalania. W praktyce spotyka się rozmaite wersie urządzeń BOSCH pośredniego działania, głównie w osprzęcie silników DAIMLER-BENZ stosowanych zasilającą, wbudowaną w pobliżu zbiornika paliwa i sterowaną przez dwa niezależne wyłączniki ręczny oraz ciśnieniowy. Komora rozrządcza ma dwa połączenia z rura ssącą jedno przez dyszę rozruchową, a drugie przez kanalik wyr...

Więcej »
http://www.spwysoka.pl 751#boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu ,