centralna ewidencja kierowców

Działanie turbiny

Sprężarkę w samochodowym silniku turbospalinowym napędza z reguły turbina jednostopniowa. Turbina napędowa jest jedno- do pięciostopniową turbiną osiowa lub jednostopniową turbiną promieniową o przepływie dośrodkowym, tzw. turbiną dośrodkową. Zastosowanie dwóch turbin dośrodkowych lub wielostopniowej turbiny dośrodkowej zmusza do niekorzystnego ksztaltowania kanału łączącego obydwie turbiny lub też poszczególne stopnie jednej turbiny. Przy mocy mniejszej niż 300 KM turbina dośrodkowa jest korzystniejsza od osiowej, zwłaszcza pod względem sprawności, kosztów wytwarzania i możliwoś...

Więcej »

Urządzenia wtryskowe bezpośredniego działania

Urządzenie BOSCH do silnika dwusuwowego jest przeznaczone do zasilania dwucylindrowego silnika dwusuwowego o umiarkowanej pojemności skokowej. Schemat połączeń instalacji przypomina pod wieloma względami typowe urządzenie wtryskowe BOSCH do silnika wysokoprężnego. Odmierzone już dokładnie dawki paliwa rozpylane są we wnętrzu każdego z cylindrów silnika przez oddzielny układ wtryskowy, złożony z sekcji tłoczącej, przewodu wysokiego ciśnienia i wtryskiwacza. Sekcje tloczace obu układów wtryskowych mieszczą się we wspólnej obudowie i wraz z mechanizmami napędu oraz sterowania dawkowaniem t...

Więcej »

Instalacje gazu ciekłego (płynnego)

Gaz ciekły (popularnie płynny), najczęściej mieszanina propanu i butanu, wyróżnia się tym, że już przy umiarkowanym stosunkowo nadciśnieniu przechodzi ze stanu gazowego w stan ciekły. Dzięki temu w butlach można zmagazynować znaczne ilości gazu płynnego w stanie ciekłym. Instalacja gazu ciekłego. Najbardziej rozpowszechnione są: instalacja typu HESSENVERK oraz pochodne (RC i NAMI) i instalacja typu SOLEX. Typowa instalacja gazu ciekłego składa się z dwóch butli gazu ciekłego, przeważnie o pojemności około 33 kG każda, zespołu zaworów odcinających, podgrzewacza gazu ciekłego, filtru...

Więcej »

Wysokoprzepływowe kanaliki nosowe u bardzo wcześniaków po ekstubacji AD 3

Każda sekcja tłocząca pompy wtryskowej jest wyposażona w zaworek ssący i zaworek tłoczący. Sterowanie dawkowaniem pompy wtryskowej polega na zmienianiu długości skoków tłoczków w cylinderkach sekcji tłoczących, za pomocą dźwigni oporowej, która zatrzymuje tłoczki podczas suwów napełniania (kiedy tłoczki są przesuwane przez rozprężajace się sprężyny powrotne). Robocze suwy tłoczków Wymusza wałek kułaczkowy za pośrednictwem swych garbów oraz popychaczy grzybkowych. Smarowanie i uszczelnienie tłoczków w cylinderkach zapewniają dławiki olejowe — podobnie jak w sekcjach tłoczących...

Więcej »
http://www.kosmetyki-naturalne.biz.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,