volvo polestar v60

Systemy zasilania wtryskowego

Zasilanie wtryskowe silników o zapłonie iskrowym obarczone jest jednak i dość istotnymi wadami. Podstawowa niedogodność stanowi konieczność stosowania precyzyjnego osprzętu, znacznie kosztowniejszego od względnie tanich układów zasilania seryjnych silników gaźnikowych. Problem ten traci jednak na znaczeniu, gdy chodzi o samochody sportowe, wyczynowe lub specjalnego przeznaczenia, których silniki wyposaża się z reguły albo w skomplikowane gaźniki wielokanałowe, albo w układy zasilania o dwóch lub kilku gaźnikach. Celowość wtryskowego zasilania silnika dwusuwowego ogranicza ponadto okoliczność, że w ...

Więcej »

Urządzenie FUEL CHARGER S-2

Urządzenie FUEL CHARGER S-2 stosowane jest w rozmaitych wersjach do zasilania silników samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Paliwo odmierza i tłoczy do poszczególnych wtryskiwaczy jednosekcyjna pompa wtryskowa, której tłoczek obraca się i jednocześnie wykonuje ruchy posuwisto-zwrotne. Pomijając różnice w konstrukcji podzespołów, wszystkie instalacje systemu S-2 są w zasadzie zbliżone do urządzenia AMERICAN BOSCH. Urządzenie LUCAS stosowane jest w dwóch podstawowych wersjach jako osprzęt silników samochodów sportowych i wyścigowych. Podobne urządzenia wtryskowe do zasilania silników samochod...

Więcej »

Wydajność pompy zasilającej silnika

Wskutek włączenia zapłonu prąd zaczyna płynąć przez uzwojenie cewki i, w wyniku oddziaływania jej pola magnetycznego, tłok zostaje ściągnięty ku dołowi, z przezwyciężeniem oporu sprężyny. Ponieważ główka stalowego tłoka wysuwa się z obszaru działania trwałego magnesu, Opada on w dół pozwalając na rozwarcie się styków przerywacza i przerwanie przepływu prądu przez uzwojenie cewki. Powoduje to zaniknięcie pola magnetycznego i ściśnięta sprężyna wypycha tłok do góry, aż do chwili ponownego zwarcia styków. Zaworki grzybkowe, ssący i tłoczący, osadzone są w osi stalowego tłoka, który ...

Więcej »

Porównawcza skuteczność strategii rewaskularyzacji AD 4

Chwilowa pojemność komory upustowej, a więc i chwilowe dawkowanie zależy od położenia zderzaka regulacyjnego, który zatrzymuje swobodny tłoczek regulacyjny, ustępujący pod naporem paliwa wytłaczanego z cylinderka. Podczas suwu napełniania do cylinderka dopływa najpierw paliwo z komory upustowej, a następnie dodatkowo z komory zasilającej (poprzez komorę ciśnieniową). Dawkowanie pompy wtryskowej ustawia regulator podciśnieniowy odpowiednio do podciśnienia w rurze ssącej oraz Ciśnienia barometrycznego- Regulator podciśnieniowy składa się z wybieraka przeponowego (reagującego na podciśnienie w rurze ss...

Więcej »
http://www.beton-dekoracyjny.biz.pl 751#honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting ,