otomoto dom

Urządzenie KUGELFISCHER

Dawkowanie sekcji tłoczących jest korygowane przez czujnik ciśnienia barometrycznego, a w okresie nagrzewania silnika dodatkowo przez elektromagnetyczne urządzenie wzbogacające, którego termostat reaguje na temperaturę w okresie włączenia rozrusznika, jeżeli temperatura nie przewyższa około 35 oc, urządzenie wydatnie wzbogaca mieszankę. Wówczas przekaźnik rozruchowy zasila elektromagnes rozruchowy, który umożliwia wytryskiwanie dwuotworkowy rozpylacz do wnętrza rury ssącej paliwa tłoczonego przez elektryczną pompę zasilającą. Wtryskiwacze silnika DB 230SL Są wbudowane w głowicy cylindrów ...

Więcej »

Urządzenia wtryskowe pośredniego działania

Każda sekcja tłocząca wyposażona jest w zasobnik ciśnienia w postaci nurnika współpracującego ze sprężyną tłoczącą. Podczas suwu roboczego tłoczka najpierw w cylinderku odcięta zostaje pewna ilość paliwa (zawarta między tłoczkiem a nurnikiem), a następnie nurnik ustępując pod naporem paliwa napina sprężynę tłoczącą. Tłoczenie paliwa do wtryskiwacza trwa bardzo krótko, w okresie kiedy pod naciskiem nurnika popychanego przez gwałtownie rozprężającą się sprężyne tłoczącą wydostaje się ono przez kanalik i podtoczenie tłoczka — z cylinderka do rozpylacza. Sterowanie dawkowani...

Więcej »

Instalacje gazu ciekłego (płynnego)

Gaz ciekły (popularnie płynny), najczęściej mieszanina propanu i butanu, wyróżnia się tym, że już przy umiarkowanym stosunkowo nadciśnieniu przechodzi ze stanu gazowego w stan ciekły. Dzięki temu w butlach można zmagazynować znaczne ilości gazu płynnego w stanie ciekłym. Instalacja gazu ciekłego. Najbardziej rozpowszechnione są: instalacja typu HESSENVERK oraz pochodne (RC i NAMI) i instalacja typu SOLEX. Typowa instalacja gazu ciekłego składa się z dwóch butli gazu ciekłego, przeważnie o pojemności około 33 kG każda, zespołu zaworów odcinających, podgrzewacza gazu ciekłego, filtru ga...

Więcej »

Próba Gellcgo

Gaźnik SU  stosowany jest szeroko w rozmaitych wykonaniach w osprzęcie silników samochodów produkowanych w Wielkiej Brytanii. Sposób działania tego gaźnika jest zupełnie inny niż gaźnika klasycznego, ponieważ dzięki odpowiedniej konstrukcji zapewnia się utrzymywanie stalego podciśnienia, powodującego wypływanie paliwa z dyszy. Paliwo do urządzenia biegu jałowego pobierane jest z kanalu za główną dyszą paliwa. Z paliwa dozowanego przez dysze biegu jałowego oraz powietrza dopływającego przez dyszę wytwarza się emulsja paliwowo-powietrzna, wysysana do cylindrów ze studzienki biegu jałowego...

Więcej »
http://www.przydomowaoczyszczalnia.net.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,