vw t4 caravella

Zbiorniki paliwa

Wymienione niedogodności tracą na znaczeniu gdy chodzi o silniki wysokoprężne. Olej napędowy nie należy bowiem do materiałów niebezpiecznych z uwagi na łatwopalność, a urządzenie wtryskowe uniemożliwia przypadkowe opróżnienie się zbiornika, jeżeli tylko przewody paliwa są szczelne. Tak więc ze względu na prostotę instalacji układy opadowe są często stosowane do zasilania tanich silników wysokoprężnych, zwłaszcza ciągników drogowych i rolniczych. Oczywiście do układu opadowego musi być odpowiednio dobrana pompa wtryskowa. Większość stosowanych pomp wtryskowych pracuje prawidłowo przy ciśnieni...

Więcej »

Systemy zasilania wtryskowego

Zasilanie wtryskowe silników o zapłonie iskrowym obarczone jest jednak i dość istotnymi wadami. Podstawowa niedogodność stanowi konieczność stosowania precyzyjnego osprzętu, znacznie kosztowniejszego od względnie tanich układów zasilania seryjnych silników gaźnikowych. Problem ten traci jednak na znaczeniu, gdy chodzi o samochody sportowe, wyczynowe lub specjalnego przeznaczenia, których silniki wyposaża się z reguły albo w skomplikowane gaźniki wielokanałowe, albo w układy zasilania o dwóch lub kilku gaźnikach. Celowość wtryskowego zasilania silnika dwusuwowego ogranicza ponadto okoliczność, że w ...

Więcej »

Ogniwa

Ogniwa wykonane są ze staliwa manganowego, odpornego za ścieranie. Przekładnia stożkowa służy do przenoszenia napędu od silnika elektrycznego na łańcuch wybierakowy. Całkowite przełożenie przekładni jest tak dobrane, że łańcuch porusza sie z prędkością 2 m/s. Pierwszy stopień redukcji obrotów uzyskuje się na przekładni łańcuchowej. Koło małe jest osadzone na wale silnika elektrycznego, a koło duże — na tulei wałka sprzęgła. Sprzęgło spełnia role zabezpieczenia napędu przed przeciążeniem. Drugi stopień redukcji uzyskano na przekładni kół stożkowych. Koło zębate ma siedem z...

Więcej »

Bupropion o przedłużonym uwalnianiu do zaprzestania palenia

Urządzenie biegu jałowego ma przeważnie studzienkę, do której paliwo napływa przez dyszę dozującą tzw. dysze biegu jałowego. Wskutek podciśnienia za przepustnicą paliwo przenikające przez dyszę biegu jałowego przedostaje się do kanału poziomego, gdzie miesza się z powietrzem napływającym przez kanalik, którego wolny przelot może być zmieniany śrubą regulacyjną biegu jałowego (gwarowo śruba „wolnych obrotów”). Podczas wkręcania Śruby regulacyjnej biegu jałowego maleje dopływ powietrza, wskutek czego mieszanka się wzbogaca. Natomiast wykręcanie śruby regulacyjnej biegu jałowego powoduje ...

Więcej »
http://www.sienatori.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,