PIC-691

Urządzenie FUELCHARGER M-3

Urządzenie BOSCH do silnika czterosuwowego kompletowane w rozmaitych wersjach układem połączeń, działaniem i wykonaniem podzespołów przypomina typowe urządzenie BOSCH do silnika wysokoprężnego. Urządzenie składa się z odpowiedniej liczby niezależnych układów wtryskowych, z których każdy zasila inny cylinder silnika, Wszystkie sekcje tłoczące umieszczone są we wspólnej Obudowie i tworzą pompe wtryskową — czterosekcyjną (np. silnika VANWALL lub BORGWARD), sześciosekcyjną (np. silniki DAIMLER-BENZ 300 — różne modele) lub ośmiosekcyjną (np. silnika DAIMLER-BENZ ...

Więcej »

Gaźniki

Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia w rurze ssącej otwiera się zawór rozruchowy i umożliwia napływanie powietrza do studzienki rozruchowej, w wyniku czego mieszanka ubożeje. Jednocześnie spaliny uchodzące przez rure wydechową nagrzewają przewód ciepłego powietrza i do termostartera dopływa coraz cieplejsze powietrze, ogrzewając bimetalową spiralę, która rozpręża się i przekręca zawór obrotowy gaźnika rozruchowego. Gaźniki o kompensacji składu mieszanki przez doprowadzanie dodatkowego powietrza wyszły już prawie z użycia. Tego rodzaju ga...

Więcej »

Filtry paliwa silników wtryskowych

Pomiędzy kołpakiem a korpusem znajduje się uszczelka. Paliwo dopływa jak wskazują strzałki. Dociskany sprężyną do korpusu wkład filtrujący składa się z dużej liczby płytek z blachy o grubości około 0,15 mm, ściśniętych pomiędzy dwoma sztywnymi tarczami za pomocą dwóch cienkich ściągaczy. Każda płytka zaopatrzona jest w 12 otworów oraz wytłoczonych występów o wysokości około 0,05 mm. Dzieki tym występom miedzy sąsiednimi płytkami wkładu filtrującego istnieją szczeliny o Szerokości około 0,05 mm, z osadnikiem (samochód FSC Lublin) przez które paliwo mo...

Więcej »

Ostre zatrucie fluorem z publicznego systemu wody cd

Zwiększanie dawkowania podczas nagrzewania sie lub biegu jałowego silnika polega na zmniejszaniu podciśnienia utrzymujacego się w komorze rozrządczej urządzenia sterującego (w dławicy nastawnej) i działającego na tłoczek regulatora pompy wtryskowej — w stosunku do rzeczywistego podciśnienia panującego wówczas wewnątrz rury ssącej. Sprawia to, że regulator ustawia tuleję upustową w położeniu stosunkowo dużego dawkowania (większego, niż odpowiadające chwilowemu podciśnieniu w rurze ssącej). Komora rozrządcza ma dwa połączenia z rura ssącą jedno przez dyszę ...

Więcej »
751#krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska , #adblue orlen ,