kch rejestracja

Gaźnik ROCHESTER 4 GC

Wskutek znacznego wzrostu obciążenia silnika zaczyna działać 11 stopień gaźnika. W okresie wciskania pedału przyspieszenia do oporu pracują oba stopnie, przy czym w każdym układzie I stopnia otwiera się zawór oszczędzacza sterowany pneumatycznie. Włączenie się oszczędzacza powoduje zwiększony dopływ paliwa do studzienek emulsyjnych I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4 GC ma jedną tłoczkową, sterowaną mechanicznie, pompe przyspieszającą, wbudowaną po stronie zasilania I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4GC ma dwie komory pływakowe. Przestrzenie nad poziomem paliwa w komorach pływakowych poł...

Więcej »

Gaźnik K-80

Gaźnik BVF H 362 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt dwusuwowego silnika samochodu FSO Syrena oraz WARTBURG. Wersje gaźnika BVF 362 spotyka się również w osprzęcie silników samochodów IFA F-8 i P-70. Gaźnik składa się z trzech zasadniczych członów: korpusu (w którym znajduje się przepustnica, wymienna gardziel, urządzenie rozruchowe oraz wszystkie dysze paliwa), odejmowanej komory pływakowej i króćca przewodu ssącego. Paliwo z komory pływakowej przepływa poziomym kanałem do głównego i pomocniczych urządzeń dawkujących, znajdujących się w korpusie gaźnika. Główne u...

Więcej »

Typowe wtryskiwacze rozpylaczy

Nastawna dławica regulatora obrotów zaopatrzona jest w rozpylacz, który rozprasza wewnątrz rury ssącej olej silnikowy, dopływający pod umiarkowanym nadciśnieniem z układu smarowania pompy wtryskowej. Powietrze zasysane do cylindrów unosi ze soba kropelki oleju, dzięki czemu uzyskuje się dośc skuteczne smarowanie gładzi cylindrów, podobnie jak w razie smarowania mieszankowego. Wtryskiwacze omawianego urządzenia działają identycznie jak wtryskiwacze o rozpylaczach zamkniętych, stosowane w osprzęcie silników wysokoprężnych. Ze względu na kierunek ruchu iglicy rozpylacza podczas rozpocz...

Więcej »

obiekty swieckie

Mechanicznie sterowana pompka przyspieszająca ma przeważnie postać cylinderka i - tłoczka. Nacisk popychacza na tłoczek przenosi się zwykle za pośrednictwem sprężyny śrubowej, aby podczas gwałtownego uchylania przepustnicy w układzie dźwigienek nie występowały zbyt duże obciążenia. Popychacz pompki przyspieszającej jest połączony z mechanizmem sterującym przepustnicy. Pompka przyspieszająca ma dwa zaworki: ssący — wbudowany w kanale pomiędzy komorą pływakową a pompką, tłoczący — w kanale pomiędzy pompką a rozpylaczem. [więcej w: żuraw warsztatowy Warszawa, taśmy tra...

Więcej »
http://www.pracowniaemg.info.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,