PIC-750

Systemy zasilania silników gazami palnymi

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach rozróżnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych: — zasilanie gazem wysokosprężonym, — zasilanie gazem ciekłym (płynnym), — zasilanie gazem niskosprężonym, Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrębne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o zapłonie samoczynnym). Zalety i wady zasilania gazami palnymi. Stosowanie gazów palnych jako materiałów pędnych do silników samochodowych ma dod...

Więcej »

Działanie gaźnika elementarnego

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej paliwa niż wydostaje sie go ze studzienki przez rozpylacz....

Więcej »

Reduktor ciśnienia gazu

Najczęściej butle spoczywają na drewnianych wspornikach z nakładkami filcowymi i są unieruchomione przy użyciu specjalnych ściągaczy oraz haków. Butle napełnia się gazem wysokosprężonym bez wybudowywania ich z samochodu. Reduktor ciśnienia gazu. Reduktory samochodowych instalacji gazowych są to urządzenia całkowicie samoczynne, dwustopniowe, typu przeponowo-dźwigniowego. W instalacji gazu wysokospreżonego reduktor obniża ciśnienie gazu w dwóch etapach — najpierw z ciśnienia około 200 kG/cm2 do 3 kGłcm2 w komorze redukcyjnej pierwszego stopnia, a następnie z około 3 kG/cm2 do ciśnienia atmosferycznego ...

Więcej »

Terapia genowa ciężkiej choroby niedoboru odporności

Urządzenie FUEL CHARGER S-2 stosowane jest w rozmaitych wersjach do zasilania silników samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Paliwo odmierza i tłoczy do poszczególnych wtryskiwaczy jednosekcyjna pompa wtryskowa, której tłoczek obraca się i jednocześnie wykonuje ruchy posuwisto-zwrotne. Pomijając różnice w konstrukcji podzespołów, wszystkie instalacje systemu S-2 są w zasadzie zbliżone do urządzenia AMERICAN BOSCH. Urządzenie LUCAS stosowane jest w dwóch podstawowych wersjach jako osprzęt silników samochodów sportowych i wyścigowych. Podobne urządzenia wtryskowe do zasilania silników samochodów os...

Więcej »
751#krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska , #adblue orlen ,